si penview , haha !

Saturday, April 9, 2011

things that unexpected ~

hurmmm ..
first time nak update belog malam ² camni . huhu .
bosan lak .
sbnarnye aku bersyukur sbb pejam celik pejam celik da bulan empat .
aku rase perubahan diri aku mmg ketara .
dr seorg yg degil leh jadi seorg yg dengar cakap .

for me now is ' no smoking , no clubbing , no partying and etc '
berubah gile dowh .
sbnarnyee azam 2011 aku mmg nak stop clubbing but aku tak sangka yg aku leh stop smoking .
hurmmm dr seorg yg agak sosial leh jd cm ni . lau korg pelik aku lagi pelik ??

NIAT ? mmg betul yg penting niat kite betul and ikhlas .
aku betul ² tak sangka .
even sblum ni aku penah bertunang and sebagai tunang org aku patut dgr nasihat dea tp disebabkan aku ni seorg yg degil , penah pulak aku nak stop sume tu . hahahaha jahat kan aku .
ntah la , mgkin da smpi mase aku ubah sume ni .
ALHAMDULILLAH .

aku bersyukur jugak sbb ade yg masih sayangkan aku and caring pasal aku .
walaupown aku ni agak nakal tp ALLAH masih bagi aku ruang tuk rasa nikmat dunia and kebahagian .
hadirnya awak Mohd Zaini dalam hidup sy betul ² memberi seribu makna .
terima kaseh sebab sudi terima saya seadanya .
bagi saya , awak terlalu baek .
sebab tu saya tak sampai hati nak tipu awak or sebagainya .
saya tahu Allah tu maha adil and maha mengetahui ~

lastly , hope perubahan diri aku ni kekal tuk selamanya . aminnnnnn !!
doakan saya ea kawan ² .




No comments:

Post a Comment