si penview , haha !

Thursday, June 16, 2011

sabar , syukur dan redha .

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi


p/s: kenape kau muncul lagi ?? dulu kau tgglkan aku saat kite da nk smpi ke puncak , alam perkahwinan . kau lgsung tak bg aku peluang tuk berubah even tuk explain . kau trus ptuskan segalanya . lau kau betol syg ko tak buat aku mcm ni . ko mst terima aku seadanya . mgkin dulu sblm aku ade dea , Mohd Zaini aku bole lagi berkawan ngn kau . tp sekarang segalanya da berubah . na , lau ko bace ni ko tlg pesan kat dea . tlg jgn ggu aku lagi or cari aku lagi . aku bahagia dgn kehidupan skrg . setiap hari aku cube lupekan dea . mcm mcm dea da jnji tp dea tak tunaikan . aku kena jage hati zaini . dea tak suke aril cari aku lagi . aku bahagia ... aku taknak sbbkan dea zaini akan slalu curiga kat aku . hati aku bercelaru . aku pown tak tau cm ne lagi nk suh ko ckp kat dea . sory na lau terpaksa biakan dea ggu ko . aku da takde cara laen . b , lau b bace tlg la jgn pikir yg bukan bukan . syg cume nak bg tau b yg sbnrnye aril tu mgkin menyesal ats ape yg da berlaku and selagi dea takde pegganti dea akan trus mcm ni . so same same kite doa supaya hbgn kite kekal . insyAllah .


No comments:

Post a Comment