si penview , haha !

Thursday, March 31, 2011

hari ini dalam sejarah :)

rase  cam pelik sebab for the first time aku smpai ofis kul 8.30 .
auchhhh , biase waktu mcm ni aku bru bgun tido kowt ~
before g ofis sempat ag bekpes kat darus makan nasi lemak ayam wif chenta <3
hahaha sbnrnye ari ni g keje awal sbb si dea ade kursus kat bangi so dea kena la anta aku awal .

di sebabkan agak bosan rase cm nak share sumtink yg agak bermakna dlm hidup aku .
slame ni aku impikan ade adek prmpuan ( yg same mak bapak la ) tp takde .
hepy ke lau ade adek pmpuan ni ??
tp aku ade 2 org adek wlupun laen mak and bapak .
sejak ade diorg berdua ni bru la terjawab segala persoalan aku slame ni :)
aku berterima kaseh sgt sbb diorg ni sudi jd adek yg baek tuk aku .

NORSHUHADA BTE MD YUSOF
&
EMALIA HUSNIAH BT ADI

dua org yg sebaya tp berbeza perwatakan and perangai .
sorg pendiam and agy sorg byk cakap .
seyes , sumtimes rase penat and pening ngn kedua duanya tp aku hepy sgttt .
akak syg korg berdua smpi nafas akak yg terakhir !!

dulu si lea jeles je bile aku cite pasal si arda ni .
lau aku jpe mesti salah sorg je yg ade for the one time .
tp alhamdulillah now da bole jpe kedua duanye sekali and da takde jeles menjeles ni da ~
huhuhu , for both of u kalau bace belog akak ni tlg la jage diri and jd adek yg baek tuk akak !!
akak sayangggggggg korg .



No comments:

Post a Comment