si penview , haha !

Wednesday, March 30, 2011

i'm tired !!

hye peeps ,

aku pown tak pasti sape je yg slalu bace blog aku ni sbb aku tak dedahkan pun psl blog aku ni kat umum , hehe.
tp tak kesah lah .

alhamdulillah aku still bernafas and teruskan hidup seperti biasa .

sumtimes aku rase letih sgt sbb terlalu nak jage hati org laen smpi hati sndri terabai . korg penah rase tak ape yg aku rase ni ?
but its not about myrelationship wif him .
its about between friends or family members .

ntah la , bukan aku nak cakap aku ni baek and perfect tp aku slalu sgt la kena cm ape yg aku rase skunk !
susah nak describe pe yg aku rase .
hanya tuhan je yg tahu .

MENANGIS ???

yup , menanges adalah jalan terakhir aku and sumthing yg boleh buat aku lega .
smpai satu mase aku rase yg i need to be alone ! ' don't disturb me ' . bole ke aku buat cm tu ?
hurmmmm ~





No comments:

Post a Comment