si penview , haha !

Monday, March 21, 2011

it's happening .

19032011

zaidah tunang

best bile dapat kumpul bersama

ni la sahabat aku .

dr sekolah rendah spmai sekolah menengah kitorg bersama !

da lame aku tak jpe diorg ,

hari ni aku seronok sgt .

dr pagi gelak smpi malam .

sume hepy , air mata rase cm nak mengalir pun ade .

ramai yg da kawen then yg da ade anak pun ade .

tp hari ni ayu ngn ientan takde .

nana , zaidah , miera , yana , umie , dayah , as , deqla 

AKU SAYANG KORANG SANGAT


kami , tp ain sesat ( dea adek dayah , haha )












aku nak jugakkkkk !




zaidah , akhirnya ko yg kawen dulu . insyallah :)



si arfa muka tak bersalah cm mama dea ( ni anak haslina )











si chumil ni lagi . nk amek pic anak dayah tp asyek tido ngn nanges je ! haha .



korg sume mmg sesak ! sape setuju sila angkat tangan mcm saya ?




 p/s : banyak ag pic tp tak pe la , hehehe . at the end aku t'sgt la hepy . hope kite kekal bersahabat smpi ke anak cucu !!! amin .

No comments:

Post a Comment