si penview , haha !

Thursday, March 24, 2011

a wonderful nite .

PUTERI SHAKIRA RAIHANA .

anak angkat aku yg aku syg sgt sgttt .
for the first time in mylife putri tido ngn aku mlm td without her mama .
hahaha hepy sgt layan kerenah dea .
dlm kul 1 kitorg sesame da terlelap dpn tv .
kul 2 lebey aku terjaga , so nak angkat dea masuk dlm bilik tp letak je atas katil dea tersedar la pulak !!!
mula la dea menanges cr mama dea tp about 2 minute cm tu je sbb aku sbgai ummi dea dpt tenangkan dea .
so bermula la episod clubing + dancing kitorg smbil layan makan cokelat zip .
layan dea bace buku karton and buku ABC dea .
dea kacau biebot tido la .
puas aku ajak tido dea tak nak . 
nak maen jugak . asl aku pejam mata je , dea akan tarik tangan aku smbil ckap : ummi , ummi meoww meoww ~
ajak maen ngn kucing plak . aishhhh penat tapi aku hepyyyy !
at last pukul 5.30 bru aku dapat tido then kul 8 mohd zaini da kol kejut aku .
awal sgt kot b kejut . huhu .
putri , nnt tido ngn ummi ag kay ? ummi syg putri smpi hujung nyawa :)



dea sibok kacau biebot tido .


















No comments:

Post a Comment